Από το διαγωνισμό έχει ανακηρυχθεί προτιμητέος επενδυτής- πλειοδότης, η εταιρεία ΓΕΚ- ΤΕΡΝΑ, έναντι αντιτίμου 3,27 δισ. ευρώ
Αντικείμενο του διαγωνισμού ήταν η παραχώρηση υπηρεσιών χρηματοδότησης, λειτουργίας, συντήρησης και εκμετάλλευσης της Αττικής Οδού για 25 χρόνια, περιλαμβανομένης της εκτέλεσης τυχόν έργων που μπορεί να απαιτηθούν για την εύρυθμη λειτουργία του αυτοκινητόδρομου. Στο διαγωνισμό έλαβαν μέρος 6 επενδυτικά σχήματα.
Αρχικά η κοινοπραξία προσέφυγε κατά της διαγωνιστικής διαδικασίας, επικαλούμενη κυρίως διαδικαστικά θέματα, αναφορικά με τη χρηματοοικονομική επάρκεια της προσφοράς της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Η προδικαστική προσφυγή απορρίφθηκε με την 1714/ 2023 απόφαση.
Ακολούθως η εταιρεία Μυτιληναίου, που πλειοδότησε δεύτερη στο διαγωνισμό, προσέφυγε στο ΣτΕ, κάνοντας λόγο για απορριπτική απόφαση με μη νόμιμη και επαρκή αιτιολογία.
Παρέμβαση υπέρ της ορθότητας των στοιχείων του φακέλου, έχει καταθέσει η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Το Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο αναμένεται να εκδώσει την απόφασή του, τους επόμενους μήνες.