Η Θεοπούλα στηρίζει Νέα Αριστερά
Η Έφη Παπαθεοδώρου, η πασίγνωστη «Θεοπούλα» του "Στο παρά 5", στηρίζει Νέα Αριστερά, όπως αποδεικνύεται από την παρουσία της χθες το βράδυ στο πάρκο Ελευθερίας, όπου έγινε η παρουσίαση του ευρωψηφοδελτίου του κόμματος. Βεβαίως, η Έφη Παπαθεοδώρου είναι πολιτικοποιημένο πρόσωπο εδώ και δεκαετίες, ενώ στις βουλευτικές εκλογές του 2015 ήταν και υποψήφια του ΣΥΡΙΖΑ στη β Αθηνών.
Τέλος εποχής για το … Άρλεκιν
Μετά από 45 χρόνια συνεχούς παρουσίας στα περίπτερα, η ΧΑΡΛΕΝΙΚ ΕΛΛΑΣ αποφάσισε να βάλει μια τελεία στην έκδοση των βιβλίων τσέπης Άρλεκιν. Αυτό έγινε γνωστό χθες το απόγευμα με μια ανάρτηση στα Social Media. Ο λόγος της διακοπής της έντυπης έκδοσης η πτώση των πωλήσεων των Άρλεκιν που είναι συνεχής τα τελευταία 20 και πλέον χρόνια. Όπως συμβαίνει άλλωστε και με τον υπόλοιπο περιοδικό τύπο που διακινείται αποκλειστικά μέσω των περιπτέρων.
Σε αυτό προσθέστε το αυξημένο κόστος παραγωγής. Έτσι η παύση της κυκλοφορίας των σειρών Χρυσά, Special, Κλασικά, Επιλογές και Eros από τον Ιούνιο του 2024 είναι μονόδρομος.
Συνεπώς, τα τεύχη του Μαΐου θα είναι τα τελευταία Άρλεκιν που θα κυκλοφορήσουν στα περίπτερα. Και συλλεκτικά θα συμπληρώσουμε εμείς.
Βέβαια η ΧΑΡΛΕΝΙΚ ΕΛΛΑΣ, που έχει έσοδα πάνω από 7 εκατ. ευρώ αλλά μηδαμινά κέρδη, δεν σταματά τη δραστηριότητά της. Θα συνεχίσει να εκδίδει βιβλία αισθηματικής λογοτεχνίας μέσα από τις σειρές SILK και PLUS.
Ο ΔΕΔΔΗΕ μπλοκάρει τις επενδύσεις σε ΑΠΕ
Πολλά έχουν γραφτεί για την ενεργειακή κρίση. Άλλες τόσες και πολλές περισσότερες είναι οι εξαγγελίες, όμως κανείς δεν έχει βάλει στην πρίζα τη διασύνδεση των επιχειρήσεων με το σύστημα. Και δεν το λέμε εμείς. Μια ακόμη βιομηχανία, που δεν είναι η πρώτη ούτε η τελευταία, όπως έμαθα χθες ενώ έχει κάνει επένδυση για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών ισχύος 1 MW είναι στο περίμενε εδώ και δύο χρόνια για σύνδεση στο δίκτυο.
Η στιγμιαία ικανοποίηση των online αγορών
Με ένα άρθρο η Morgan Stanley τα είπε όλα για τη συμπεριφορά των καταναλωτών στις online αγορές. Και επειδή δεν θέλω να σας κρατώ σε αγωνία η MS λέει πως οι καταναλωτές είναι γαντζωμένοι στην ευκολία του ηλεκτρονικού εμπορίου που τους επιτρέπει να κάνουν κλικ, να πληρώσουν και να λάβουν το πακέτο τους την επόμενη μέρα.
Στην πραγματικότητα, οι καταναλωτές είναι τόσο ερωτευμένοι με τη σχεδόν στιγμιαία ικανοποίηση του διαδικτυακού λιανικού εμπορίου που μπορεί να μην ολοκληρώσουν την αγορά τους εάν η παράδοση διαρκεί πολύ.
Αυτή η συμπεριφορά στην πράξη αναδιαμορφώνει την επιχείρηση παράδοσης δεμάτων, ασκεί πίεση στις μεγάλες εταιρείες δεμάτων και δημιουργεί ευκαιρίες για τους λιανοπωλητές, τους περιφερειακούς διανομείς και τους αερομεταφορείς χαμηλού κόστους, καθώς και για τις Ταχυδρομικές Υπηρεσίες.