Ο Έλον Μασκ απέλυσε όλη την ομάδα που ήταν υπεύθυνη για το δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων της Tesla.
Η αιφνιδιαστική κίνηση του δισεκατομμυριούχου δημιουργεί αμφιβολίες για το μέλλον ενός εκ των μεγαλύτερων δικτύων φόρτισης των ΗΠΑ, το οποίο χρησιμοποιούν και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η General Motors και η Ford, επισημαίνει το CNN.
Ο Λέιν Τσάπλιν, διευθυντής του τμήματος φόρτισης, έγραψε στο LinkedIn ότι ο ίδιος και οι συνάδελφοί του έμαθαν «μέσα στη νύχτα» ότι διαλύθηκε η συγκεκριμένη ομάδα της Tesla.
Οι ελλείψεις στις υποδομές φόρτισης είναι ένα από τα βασικά εμπόδια στην ευρύτερη χρήση ηλεκτρικών οχημάτων και το εκτεταμένο δίκτυο Supercharger της Tesla αποτελεί εδώ και καιρό ένα πλεονέκτημα της εταιρείας. Μέχρι πρόσφατα, μόνο οχήματα Tesla μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν αυτό το δίκτυο.
Όμως, έπειτα από πρόσκληση του Έλον Μασκ, σχεδόν όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες των ΗΠΑ δεσμεύθηκαν ότι τα ηλεκτρονικά αυτοκίνητα τους θα είναι συμβατά με την τεχνολογία φόρτισης της Tesla.
Σε ανάρτηση που έκανε την Τρίτη στο Χ, ο Έλον Μασκ έγραψε ότι η Tesla σχεδιάζει ακόμα να διευρύνει το δίκτυο Supercharger, «αλλά με πιο αργό ρυθμό σε ό,τι αφορά στις νέες τοποθεσίες και εστιάζοντας περισσότερο στο 100% χρόνο λειτουργίας και επέκταση των σημείων που ήδη υπάρχουν».
Με την κίνηση αυτή, η Tesla δείχνει ότι δεν βλέπει τη φόρτιση ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, δήλωσε ο Τζιν Μάνστερ της Deepwater Asset Management. «Από τη στιγμή που άνοιξαν το δίκτυο, δεν είναι πλέον προς όφελος της εταιρείας να ενισχύσει τη φόρτιση, επειδή αυτό βοηθά και τους ανταγωνιστές», εξήγησε.
Από την πλευρά του, ο Dan Ives, αναλυτής της Wedbush Securities, σχολίασε ότι ο Έλον Μασκ αντιλαμβάνεται πως υπάρχει παγκοσμίως πιο ήπια ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα. «Η Tesla περνά μια… καταιγίδα στη ζήτηση και δυστυχώς απαιτούνται στρατηγικές αλλαγές για να ξαναβρεί τον ρυθμό της», είπε στο CNN, αλλά πρόσθεσε: «Το να αφαιρείς ολόκληρο το τμήμα είναι κάτι ακατανόητο».